älskar julklappar!

hejsan alla bloggläsare !
allt bra med er då?Med mig äre bara finfint ! Idag har jag ju iallafall vart med julia,mötte henne i centrum och då drog vi runt och kollade lite i centrum sen drog vi in till päronens affär och gav varandra julklapparna . fick örhängen och body lotion och sånt av henne.precis det jag behövde!efter det drog vi in till henne och sen ut igen och tog massa vinterbilder.Dock vart ingen bra på mig så raderade alla.Mihihihi.sen drog vi in till henne igen för det var så himlans kallt,och då åt vi lite,kollade på film och busade. hehe,vid fem drog jag hem och då käkade jag pizza. sen runt halv sju mötte jag linnea och nu är hon hemma hos mig! har gett varandra julklapparna men vi båda ska öppna dom på julafton.Så duktiga vi är(a) hehe nej då.sitter iallafall och kollar på ngn dålig film på tv.fattar inte ens vad den handlar om,och linnea vägrar att byta kanal. busunge!nej men ska väll vara lite mera social mot henne nu.hörs troligtvist senare. puss!

Kommentarer
Postat av: jjoseeefiin

sv: allt är bara bra :)

själv då ?kram

2009-12-21 @ 20:30:39
URL: http://jjoseeefiin.blogg.se/
Postat av: linnea

DET VAR BRÖDERNA GRIMM JU -.-

2009-12-21 @ 21:03:21
URL: http://linneaalundstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0