fan vad det snöat !

godmorgon alla sömntutor äre bara jag som är vaken ? hehe nej då men vaknade kanske för ngn timme sen och är jätte pigg ! ska snart ner och ta en dush och fixa mig lite sådära . får bli mjukiskläder idag orkar inte ha jeans och sånt ush nej , så får bli mjukisbyxor för mig idag . vad ska ni göra då ? själv ska jag vara med julia . ska dela ut våra julklappar till varandra . fast har lovat mig själv att öppna alla julklappar jag får på julafton för då blir det ännu mera ju. och nu är ju julen snart här . om bara 3 dagar ! gud vad fort det har gått och mycket snö har det kommit hur ska lilla jag komma fram ? menmen ska nog ta och äta frukost nu sen dusha , hörs senare . puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0