fortsättning följer av min egna låtar :D

Jag såg en stjärna(zlatan) en underbar, men gräs och blommaer(planen) och gröna blad. DEN BÄR OSS DEN ÄR OSS (BOLLEN) det  tystar vårt bord... vad är det för stjärna, vår egen zlatan.

Nu vill jag ägna denna låt åt den bästa personen på jorden LINNEA LUNDSTEDT !
I SAW I ÄNGEL IN MY ROOM. hon var så fiiiinn.. såå mig,så klar, hon var rent ut sakt underbar !IDAG FYLLER HON 13333 år och jag vill gratta.. hoppas ni älskar henne ni med: ELLER NEJ NI MÅSTE ! nu kmr nästa låt.

Vi komma,vi komma från pepparkake land,(jag,linnea & sandra)till julen vi vandrar tillsammans hand i hand( bilsäte i bilsäte) vi äro så bleka,det är vi alla tre (INTE LINNEA) men ägon på skinkan och peppar på sne:D

Sankta lucia(linnea) ge mig en tia (PENGAR) inte en femma, för det har jag hemma !(ÄR FATTIG :()

LINNEA; VAD DÖLJER DU FÖR MIG: I DINA FINA GRÖNA ÖGON,ETT LJUS NÅGONSTANS;MEN ÄNDÅ: LINNEA VAD DÖJER DUI FÖR MIG; I DINA FINA ÖGON: EN  BRA ROMANS? ETT BRINNANDE LJUS NÅGONSTANS? MEN ÄNDÅP;LINNEA BERÄTTA SNÄLLA DU: JAG BER DIG; LÅT MIG FÅ VETA; KAN DU FÖRSLARA DTE FÖR MIGGGGGG :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0