fryser

hejsan alla bloggläsare!
Vad gör ni?Själv gör jag inte så mycket.Sitter uppe på mitt rum och fryser som fan asså,hur kallt som hellst!Och nu har jag lixom mitt duntäcke på mig men fryser ändå...snälla säg inte att jag håller på att bli sjuk när man ska in till storstaden imorrn och shoppa galet?Det skulle vara som en mardröm för mig.Ush ush,har iallafall nyss kollat på göta kanal 2.Hahahahah,fan hatade dom filmerna men nu älskar jag dom!Hade sett den 1 gång innan och den är fan bättre 2:a gången.Aja,är verkligen inge trött fast klockan är ju heller inte så mycket.Den här dagen har iallafall vart riktigt tråkig!Fan inget har ju hänt.Har bara kollat på massa bra filmer som gått på tv,gått runt utan smink och bara latat mig.Och när jag säger att jag bara latat mig så menar jag faktist det!Nej men sitter och funderar på vad det är jag ska köpa imorrn.Ett par nya jeans tror jag och sen lite annat skit.Vill inte avslöja för mycket för det får ni ju se när jag kommer hem!Tyvär så orkar jag inte lägga in bild och sånt på exakt allt jag fick,orkar inte helt enkelt.Aja nu ska jag väll fortsätta kolla på film och sånt. puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0