god jul!

godmorgon och god jul på er!Har ni öppnat några julklappar nu på morgonen då?Det har inte jag,nej jag väntar med att öppna alla tills ikväll;)haha.Sitter iallafall och kollar på julprogram för fullt asså.HAHA,det är ju skit bra program på tv just nu.Och jag längtar verkligen till klockan tre sen för då börjar kalle anka,och det är ju bara så bra.Loooove it!Nej men idag blir det väll mest att hjälpa till med julmaten och sånt.Är ju rätt så mycket som ska fixas,men är det jul så är det.Kommer lägga ut bild sen på ''dagens jul outfit'',vet ju redan vad jag ska ha på mig och sånt men lite roligt för er att se det kanske?Nej nu vet jag inte ens vad det är jag sitter oich babblar om.Är nog bara trött,men vi hörs nog sen.puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0