Godkväll alla där ute som spanar in min otroligt tråkiga blogg!

Hahaha,ja rubriken säger allt!Aja skitsamma vad gör ni då?Själv sitter jag och kollar på tv och chattar med lite trevligt folk på msn;)hehe imorrn ska jag iallafall in till haninge med linnea och shoppa ännu mer på rean!Vet jag shoppar hela tiden.Men sist jag var inne och shoppade (vilket var igår-.-)så betalade jag aldrig något för mina pengar i plånboken,för hade massor med presentkort och allt!Så det är bra att ha lite pengar i plånboken,fast allt kommer väll säkert ta slut imorrn.Nej men jag kanske inte ens hittar ngt och jag hoppas verkligen att jag gör det.För shopping är bland det bästa som finns,hehe.Aja nog prat om det,Iallafall så tog jag nyss en varm dush.Jag vet ...jag gör det hela tiden.Andra gången idag på bara några timmar.Men eftersom att vi ska åka in rätt så tidigt imorrn,så behöver jag bara fixa mig och sånt;)smart,nej men nu ska jag väll fortsätta med det jag håller på med.mihihihihhi,puss!


Kommentarer
Postat av: jjoseeefiin

gjort idag ?

KRAM

2009-12-28 @ 21:18:24
URL: http://jjoseeefiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0