gott nytt år!

Gott nytt år på er!
Kanske lite sent menmen,har suttit och kollat på raketerna och försökte ta lite bilder och sånt men det gick ju inge bra alls.Haha,men har lite andra bilder som jag lägger upp sen;).Iallafall så var det så fint att se alla raketer smällas och upp i himlen.Jag har lite raketer kvar så ska väll gå ut och smälla dom sen.Men innan ville jag bara önska er gott nytt år.Min kväll har iallafall vart riktigt lugn och lite tråkig faktist.Ville dra ut,men icke sa nicke det fick jag inte för mina päron.Men har ändå haft en trevlig och lugn kväll.Imorrn vet jag inte riktigt vad det är jag ska göra,blir väll bara att ta det lugnt och kanske hitta på ngt.Vi fårse helt enkelt.Men nu ska jag ut och smälla mina sista raketer.Får bli en ''bildbomb'' imorrn,puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0