har tråkigt!

förlåt för dom 3 senaste inläggen-.-det var linnea som loggade in på min blogg och skrev dom..lilla lilla gumman...skaffa en egen blogg!eller vänta det har du ju:Ohaha nej jag bara skojade.Vad gör ni då?Själv gör jag inte så mycket.Har precis haft en stor diskusion..om vad vill ni inte veta;)haha nej då.Ikväll tror jag iallafall att jag kollat på alla filmer som går att kolla på,och ätit annanas:Dinte ofta jag är nyttig inte.Nej men vilket oseriöst inlägg detta vart*skäms*kan vara för att jag är aspigg och har jätte tråkigt!Då vet jag inte ens vad jag skriver det är jag skriver om.Ska nog snart försöka bli lite trött,ska försöka somna tidigt ikväll/natt hoppas jag!har ju inte funkat så bra dom senaste dagarna.Mihihihihi,nej men vi hörs nog imorrn iallafall med ett mera seriöst inlägg.Puss!

haha snackar med linnea,lovar har bombat med lipsyl(stavning):D


Kommentarer
Postat av: Linda <3

vi har likadan plattång :) du vet väl att man också kan locka håret mee den puss \Linda <3

2009-12-30 @ 03:35:55
URL: http://lindaasrb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0