HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ

hejtomtegubbar slår i glasen och låt oss lustiga vara,hej tomte gubbar slå i glasen och låt oss lustiga vara. Men lite sprit och...nää nu vart det fel (A) jävla sång grabbarna sjunger ibland då blir det lätt fel. MEn vi tar om. HEj tomtegubbar slår i glasen och låt oss lustiga vara, hel tomtegubbar slår i glasen och låt oss lustiga vara.Menlite fris,vi leva här. men mycket möda och stort besvär. HEJ TOMTEGUBBAr SLÅR I GLASEN OCH LÅT OSS LUSTIGA VARA :D Sen kan jag en till:D
 
Jag såg mamma(min mamma) kyssa tomten jag, tänk om våran pappa( min och makkans) kommit då. Jag har gömt mig i en vrå ( lagret på jobbet) för att titta lite på ett konstigts tort packet som någon av oss skulle få(jag & makkan)Och då fick tomtemamma(min mamma) klapp och kyss(en fet smäll och en kyss) sedan sa hon åh vad du är bra (MISSTOLKA EJ) Att ingen ser att det är du (min pappa) Men jag(rebecca) såg att det var tomte(pappa) mamma(min mamma) kyste i går kväll. Ska vi ta en till medans vi är igång :D

Rudolfmed röda mulen(linnea) Hette en hekt vanligt ren(linnea) som blivit kall om mulen, när hon fick sitt tomtesken ? Att hon blev röd av detta..är en sak man kan förstå(hon var förkyld :( ) Men en mörk julaftonskväll tomtefar (min pappa)han saVill du inte rudolf(linnea) mig,med din mule lysa mig. Allt sen den dagen linnea.. tomtens egens släde dra (min pappas jeep) tomtens egen släde drar :D

DET VAR ALLT FRÅN IDAG... jag bockar och bugar och vill bara säga, utan er mina fans vore jag ingenting.. INGENTING! :(<3 ÄLSKAR ER :D<333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

Hejdå,vi ses,adjö,faväl, GODNATT :D

// linneaAAAAAAAAAAAAAAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0