imorrn äre julafton!

tjenare alla söta bloggläsare!
allt bra med er då?Med mig är det bara bra faktist.Lite trött menmen!Sov ju över hos julia igår alltid lika niiice att sova med henne;) haha,nej men båda var rätt så trötta igår så vi somnade nog runt tolv tiden och vaknade vid nio idag.skulle vara barnvakt åt hennes brorsa och min bäästis!Haha,käkade lite frulle sen badade vi.Och ja nu är jag faktist hemma.Var tvungen att gå hem för att gå ut med cphunden.Åhhhh,ngn som vill köpa en franskbulldog?Säljer han graaaaaaaaaaatis!Nej men tror inte att mina päron skulle bli så glada då,bara jag!A men nu är jag somsag hemma.Tror jag ska träffa julia senare för glömde min kamera där hos henne.Bra rebecca!Måste ju ha den för att ta MÅNGA bilder för imorrn,ja imorrn äre ju faktist inte mindre än julafton.Om jag får vara helt ärlig så känns det verkligen inte som det.Det här året har verkligen gått jätte fort.Och jag kommer ihåg att just på nyår så skapade jag min första blogg,som hette något med hellobekkas.blogg.se haha,har raderat den ofc!Men detta år har faktist vart bra.Har tagit kontakt med vänner jag inte träffat på år och dar,varit riktigt riktigt kär,gråtit så att det knappast funnits några tårar kvar men sen haft ett helt galet roligt år,tillsammans med dom bästa vännerna man kan önska sig!Som alltid finns där och dom jag saknar när dom bara är någon km ifrån en.Behöver inte skriva några namn för dom vet nog vilka dom är;).Så ja jag har verkligen haft ett toppen år!Och hoppas att 2010 blir ännu bättre!För då ska jag verkligen ta tag i skolan och bli bättre i matte.Svåraste ämnet har jag hört.Men kommer plugga stenhårt tills jag kan allt!Det är mitt nyårslöfte,sen har jag ett också att jag ska sluta bita på naglarna.Haha,sånt jag önskar mig varje år.Nej men nu ska jag sätta på en bra film och äta något.Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: linnea

-.-

2009-12-23 @ 14:08:12
URL: http://linneaalundstedt.blogg.se/
Postat av: roos

sv: ingen fara alls! :) hur mår du?

2009-12-23 @ 15:34:30
URL: http://frokenroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0