internetet har inte funkat tills nu ...

förlåtförlåtförlåt och ännu mera förlåt för att jag inte skrivit ngt idag ! men datorn har inte funkat tills nu . vaknade iallafall runt åtta och då gick jag upp . runt nio snackade jag med linnea och vid kvart över tio kom hon och hennes mamma och hämtade mig ! var ju typ snöstorm och allt . vi åkte iallafall till haninge och jag hittade ingenting , linnea hittade lite saker men det är inte ofta längre som jag hittar något längre ,är ju lite svårt oxå för man är ju inte så lång heller . hihihi , nej men efter det drog vi hem och dom skjussade hem mig så käkade jag och pyntade julgranen . måste säga att den vart riktigt cool ! haha stolt . nej men fick ju hjälp oxå av pappa(a),lite tråkigt för är bara en julklapp där under och den är ifrån mig. haha , men inte långt till jul nu ju . bara 4 dagar kvar . gud vad man längtar . har ingen idè om vad jag kommer få . bara lite småsaker och så men sen vet jag inte så mycket mer . hoppas på mycket kläder och pengar . behöver det för just nu är jag nästan pank . eller i plånboken har jag 80 kr och på kortet vet jag inte hur mycket jag har men plånboken måste verkligen fyllas på ! ett måste , ja om man får några pengar dåda . fast det får jag säkert . får det alltid av morfar . han vet ju inte riktigt vad man vill ha eller ngt .. hehe men aja sitter iallafall och kollar på tv just nu . någon konstig film och päronen verkligen vägrar byta.har iallafall oxå precis kommit innanför dörren oxå . haha har åkt pulka med linnea och ida ! fast vart mulad 100000000000000000000000 gånger av linnea så är helt svart runt ögonen -.- jag lovar du ska få igen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! haha nej då men kul hade vi fast frös som fan , hade mina lovika vantar och shit dom ska jag nog inte ha mer iår när jag åker pulka . men skidvantarna är ju så klumpiga och allt. hehe nej men gud vad trött jag börjar bli . redan, blir verkligen trött jätte tidigt på kvällarna nu för tiden . vet inte varför . sen så vaknar jag tidigt oxå .typiskt när man har lov men vill ju heller inte sova bort hela dagen . nej men nu ska jag ta och ringa julia ;) puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0