måndag!

hejsan!
först och främst vill jag be om ursäkt för dålig uppdatering idag!Har verkligen inte hunnit.Men nu har jag tid,iallafall så gick det rätt så bra att rida idag med hanna.Vi hoppade vilket var jätte roligt.Vi vart klara rätt så fort med allt att plocka undan och sånt vilken var jätte skönt för båda var rätt så trötta.När jag kom hem kastade jag mig in i dushen sen så åt jag lite.Plättar,muuuum!Hehe,sen fixade jag mig lite och när jag var klar skjussade mamma ner mig till centrum och då mötte jag julia.Vi hade inte så mycket att göra så vi träffade några tjejer som julia kännde och då gick vi och fikade och hade det mysigt.Efter det var jag tvungen att vänta på pappa,sen tog vi taxi hem.Åhhh!Kuul,nej verkligen inte.A och nu är vi hemma.Har precis ätit äcklig mat:S,typ kykling och potatis.Visst det kan låta gått men det var verkligen inte det.Nej ush!Nu ska jag iallafall kolla om det är ngt bra på tv eller sätta på en film?aja puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0