min morgon har vart bäst!:D

hejsan alla sötnosar!
förlåt för att jag inte skrivit något sen i förrgår,men internetet har art helt sajkat men nu äntligen är det fixat!Gjorde ändå inte så mycket igår,typ bara städade hela huset med mamma och brorsan...kul!Nej verkligen inte,a och sen gjorde jag inte så mycket mer!Idag vaknade jag halv nio och då fick jag skynda mig med att fixa mig för jag skulle tydligen nej till centrum och äta frulle gott gott,medans vi var där passade mamma och jag på att gå runt i lite affärer och det vart lite saker.Ett par strumpor med rosetter som går ända upp till knäna,skit snygga faktist!Sen ett par assnygga svarta långa skor,med lite klack sen köpte vi en parfym också britney spears som mamma och jag ska ''dela'' på haha ja det kommer ju gå bra,och den luktar verkligen underbart gott!Sen fick det bli lite dukar och hårinpackning också:)så min morgon har iallafall börjar bra!Sen så sprang pappa och jag förbi ngn affär i nynäs och köpte lite raketer till ikväll.Älskar verkligen att se på raketer,men inte skjuta dom så det får väll pappa ta hand om;)haha,nej men det kommer nog bli en toppenkväll ikväll!Ska vara hemma vilket kan låta riktigt riktigt tråkigt,men det kommer säkert bli asmys!Kanske kommer bild på skorna sen,fårse om jag hinner men det gör jag nog.Nu ska jag kolla om det är ngt bra på tv.Hörs senare.Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0