nytt år,nya möjligheter!

hejsan på er sötnosar!
Är alla ute och smäller massa raketer eller?Inte jag,ska smälla lite senare.Har redan smällt mina ''små'' skit raketer.Hahaha,och ätit god mat.Cesarsallad(stavning)mums!Sitter iallafall i vardagsrummet med familjen och kollar på hockey kul?Varken jag eller mamma tycker det är roligt,bara pappa ofc.Shit kan inte fatta att det kommer bli ett nytt år om bara några timmar.År 2009 har både vart bra och dåligt.Fast mest bra.Men tror att 2010 kommer bli bättre,känner det på mig,Fast med inte hur man ska säga 010 eller bara 10?Hm....Hahaha.Vad är det man säger?Nytt år nya möjligheter.Nej nu ska jag snart ut och smälla ännu mer.Ha det så bra,och ja vem vet vi kanske hörs nästa år?HAHA:D

Min mat+dricka,cideeeeeeer

Kommentarer
Postat av: linda

SV: aah ... jag har provat att locka håret med den , om du inte vet hur man gör kan jag förklara <3 kram Linda

2009-12-31 @ 21:08:55
URL: http://lindaasrb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0