öh,godmorgon!

godmorgn alla bloggläsare!
sovit gott?Det har inte jag,har knappt sovit ngt kan jag ju säga.Låg och tänkte på allt igårkväll innan jag somnade,ni vet vänner,kärlek och ja massor med mer nästan så man började gråta.Aja,somnade tillslut iallafall.Imorrse vaknade jag iallafall runt halv tio och då var man ju tvungen att säga hejdå till släkten och allt,sen åkte vi och handlade lite frulle och nu är jag hemma.Idag ska jag faktist inte göra något specielt.Och det är jätte skönt.Ska bara sitta och lata mig framför tvn.Sen imorrn åker pappa och jag till sthlm och shoppar!Så kul,fick 500 kroner av morfar och sen massor med presentkort.Sen ska jag lämna tillbaka en sak på expert för 800 kroner som jag fick i julklapp och då har jag ju ännu mera pengar!Wiiieeee,hehe nej men nu ska jag ta en dush och fixa mig lite och så,så jag känner mig fräsh igen;) haha puss!
psst!bilder kommer senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0