pust,hann smita iväg en liten stund!

åhhh,hann smita iväg en liten stund från allt folk där nere.Haha,nej men har jätte trevligt och har redan fått 300 av morfar och det är fullt med packet under julgranen.Ojoj,hur ska detta sluta?Nej då men resten av ''folket''sitter där nere i vardagsrummet och kollar på någon film från 1900 talet,kuuul?Nej så sitter här uppe på mitt rum.Ja så mobbad som jag är.Hahaha nej skojade bara.Har tagit massor med bilder men lägger inte ut dom än.Tänkte lägga in ''dagens outfit'' på min fina klänning som jag har på mig.Hahaha,fan vad jag mobbar min brorsa,vet ni varför?Jo han ska gå över till grannarna och vara deras tomte och jag lovar att han kommer att skämma ut sig.Hehehe,vet faktist inte riktigt om vi kommer ha någon tomte,då blire väll säkert att brorsan är det också.Menmen nu måste jag dra ner till dom andra.Här är dagens ''kvälls outfit'' då !

min älskade paljettklänning:vero moda
jacka:lindex
strumpyxor:har ingen aning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0