raderat alla inlägg

sådär ja , ja nu ser ni alla mina 500 inlägg är raderade . bloggen vart ju helt konstig med texten och allt så ja nu börjar jag om på nytt. ska bli en bra bloggerska med hiss/diss,rebecca rekommenderar,frågestunder,v-inlägg? ja massvis med roliga saker . ska oxå försöka hinna med att skriva flera inlägg varje dag och lägga in många outfits ja försöka varje dag . tyvär hinner jag inte göra det nu men imorrn kanske ? vi fårse ;) hehe sitter iallafall och kollar på tv , james bond . visste ni att jag älskar dom filmerna ? nu har jag nog inte sett alla men dom senaste iallafall . dom flesta ''james bond'' är ju sjukt snygga . rawr,haha nej men filmerna är iallafall bra ! vet ni förresten vad jag gjorde för ca en timme sen ? jo jag vart så sugen på att bara hoppa och leka ute i snön så på med utebyxorna så gjorde jag det . var jätte härligt .gjorde måååånga snöänglar(a) fast dom vart inte så fina :( hehe nej men nu ska jag fortsätta att kolla på tv så hörs vi nog imorrn ? tror inte jag hinner blogga mer ikväll . eller kanske . aja puss på er !

Kommentarer
Postat av: roos

sv: allt bra?

2009-12-20 @ 13:26:48
URL: http://frokenroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0