sjuk...

åhh vad sur jag blir!Jag som skulle till stockholm och shoppa idag.Vaknade inatt vid tre tiden och hade 39,1 i feber.Kuuuul!Så sitter med en bulle i håret som jag sov i,mjukisbyxor och adidas och ser helt likblek ut inget smink.Måste bli frisk till imorrn för då åker vi in och shoppar imorrn istället.Fast börjar må lite bättre,har precis ätit och tagit huvudvärks tablet.Så ja min dag har ju inte vart den allra bästa,har kollat på 100 filmer säkert och sovit och bara legat och latat mig.Sånt är livet.Päronen är iallafall och hyr en bra film nu.Kan verkligen hjälpas för så tråkigt jag har.Menmen blir nog inte så mycket uppdatering idag,men vi hörs nog i något inlägg till.puss!

Kommentarer
Postat av: linnea

Sv: Var det verkligen så fint ?:)<3

2009-12-26 @ 19:52:04
URL: http://linneaalundstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0