tack för alla julklappar!

hejsan alla sötnosar!
Så är alla där ute nöjda över sina julklappar?Jag är!Har fått massor med grejer,kan berätta lite;en jacka,kläder,parfym,smink,presentkort,badskum och ja massor med mer saker.Är riktigt nöjd över allting och är jätte glad för på lördag ska jag och pappa in till sthlm och shoppa galet!Hur kul är inte det?Så nu har jag fått presentkort på gina tricot,min favorit affär!Så hoppas att man hittar något.Fick också ett jätte fint halsband av min kära broder,ett guld hjärta och jag kommer nog aldrig ta av mig det.Fick också en jätte fin tröja av linnea,tack du!Nej men ni får nog bilder någon dag i veckan om jag hinner och så på allt jag fick och självklart lite julbilder:) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0