vart inte så mycket shopping...:(

hejsan alla underbara bloggläsare!
vad gör ni då?Själv gör jag faktist inget specielt,har precis käkat.Iallafall,var ju med linnea i haninge idag och vi hade det riktigt trevligt!Köpte faktist inte så mycket bara en tröja och ett par morgontofflor.Hahaha,jag vet men letade efter ett par i morrse hemma och hittade dom inte så passade på att köpa ett par.Linnea köpte ett par likadana,hihi så nu har vi likadana morgontofflor:Dhaha,hade iallafall jätte roligt i haninge.Åt på tacobar vilket var super gott.Träffade på massor med vänner och sånt också.Åkte iallafall hem runt två.När vi kom hem drog vi hem till mig och gjorde verkligen ingenting,hehe sen lite senare gjorde jag linnea lite sällskap så snäll som jag är:Dhaha menmen nu har jag precis käkat och sånt.Tacos igen...nej men det är gott.Hursomhellst,imorrn ska jag nog inte göra något specielt.Bara vara hemma,har lovat mamma att vara hemma och allt.Drar ner till centrum tror jag vi kommer göra.Aja,blir nog bra.Hahaha.Har inte så mycket mer att skriva om att jag har hur tråkigt som hellst!Händer ju inget i detta hus,nej men nu ska jag inte tråka ur er,vi hörs senare .Puss!
det som jag köpte!:)

haha tofflorna asså;)h&m:50 kr,reeeeeea!

randig tröja:kappahl 98 kr

Kommentarer
Postat av: jjoseeefiin

sv: har bara tagit de lugnt :D

2009-12-29 @ 20:12:54
URL: http://jjoseeefiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0