äntligen fredag

Hejsan alla söta bloggläsare!

FÖRLÅT för dålig uppdatering idag,men hann inte imorrse och sen så
efter skolan drog jag ju direkt till centrum!Men skoladagen har vart
bra,lite seg i början då vi hade so istället för mentorstid.Åhh suck
va tråkigt det va!Sista lektionen var iallafall idrott efter den drog jag till centrum
med linnea och färgade håret!Fick sitta med plastfolie i en och en halv timme.
Hahah och ja det gick låångsamt:D.Men linnea gick och köpte godis
åt mig iallafall:).Fast åt typ inget:P.Menmen vart iallafall nöjd med
håret vilket som är tur!Trodde att det skulle bli ljusare,menmen!
Efter det dtog jag hem och fixade mig,sen skjutsade mamma mig till
stallet.Fick mon cherie,gud så ovanligt!Seriöst jag får
henne vaaarje hoppning!Men det gick väll bra,hon kunde vart lite
piggare,menmen det kan ju inte alltid gå bra!

Nu är jag iallafall hemma och har precis dushat!
Är jäääääääääätte trött fast ska ändå försöka hålla mig
vaken sent ikväll!Ajuste bilder på håret kommer imorrn
för satte nyss i kameran på laddning.
Bara för att visa er mitt hår imorrn.AAAAW:).
Men vi hörs väll senare.PUSS!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0