första påsklovsdagen!

Godmorgon alla söta bloggläsare!

Sovit gott?Det har jag!Somnade ganska tidigt,kanske runt tolv?
Hahah somnade med tvn på,duuuktigt!:DMenmen vaknade vid halv elva
tiden imorrse och gick typ upp på direkten.Vart så jävla sugen på att
börja träna igen så ställte mig på träningsmaskinen där nera och började
träna.Var grymt skönt faktist!Inte ett dugg jobbigt,och när man har ett
''mini''gym hemma så varför inte börja träna?:OHar lovat mig själv att
träna varje dag på påsklovet för vet att jag kommer äta grymt mycket godis!
Menmen har iallafall inte gjort så mycket,har vart på coop med mamma
och handlat mycket!:).Köpte den här nya hårprodukten
syoss.Har aldrig testat det förut,men köpte balsam för det behöver
jag verkligen för mitt hår!

Mer har inte hänt idag.Sitter just nu och kollar på tv.
Menmen vi hörs väll senare;)
Puss på er alla söta bloggläsare1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0