godmorgn alla söta bloggläsare!

Godmorgon alla söta bloggläsare!

Sovit gott?Det har jag:D!Förlåt för att jag inte bloggade mer igår men orkade inte...
Somnade riktigt tidigt,redan vid tio eller något;).Var grymt trött!Sen så hann jag inte
plugga heller,hehe har engelskaläxa till idag och den har jag inte ens börjat plugga på.
Men får ta och göra det i skolan!Aja idag vaknade jag vid sex av att mamma kom
in och väckte mig.Suck:(!Men det var bara att gå upp och dusha,och nu sitter jag med
blött hår och kläder på!Ska bara torka det,platta det och sminka mig sen:).

Idag har jag verkligen ingen aning om vad jag ska hitta på.Ska nog göra en matteläxa som ska
vara inne imorrn eller något;).Bäst att göra den annars får man smisk!Hahah näe skoja bara:).
Menmen vi härs senare.Puss på er alla sööööta bloggläsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0