godnatt:)

Godkväll alla söta bloggläsare!

Funderar på att lägga mig i sängen och börja läsa en bok.Hahahaha jag vet
jag&böcker går ju inte riktigt ihop,men min lärare har sagt åt mig att läsa
mera hemma.Så har fått lånat mammas twilight bok som jag måste
läsa nu.Skulle egentligen börjat läsa för typ en vecka sen,men
oorkade inte!Men hur kul låter det,gå och läs en bok?Hahaha okej
så var det nog inte riktigt,men sen när man väl börjat läsa
är man fast!

Imorrn är det tisdag och jag har inga planer!Jo jag måste plugga stenhårt
till spanska provet!Pluggade knappast något idag och på onsdag hinner jag
inte för då ska jag till lyckås och handla massor med ridkläder!Pappa
har redan lovat mig ett par nya ridbyxor som jag verkligen behöver!
Mycket jag behöver,hehe...Menmen nu äre bara att börja med läsandet!
Hörs imorrn puss på er alla söta bloggläsare:)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0