hemma,men ska snart dra igen!

Hejsan bloggen!

Fan va dagen gått fort idag!Drog till linnea runt halv två tiden.
Sen drog vi till adde ett litet tag,eller vi fick inte komma in:(.
Då vart vi ledsna så tog bussen till centrum och shoppade!Ovanligt?;).
Köpte ett puder jag aldrig provat men som linnea tycker
är bra.Sen en ny bh också.Väldigt behövande!
Efter det drog vi hem till adde igen och då fick vi iallafall
komma in för hans mamma var hemma;).Men var inte
där så länge.Drog till linnea sen ett litet tag.Och vid kvart i
sex kom brorsan och hämtade mig!

Så nu har jag iallafall precis käkat och vette fan om
det blir så att jag drar ut snart igen?
Inte en ledig stund för mig inte!Haha men
så är det när man umgås med linnea:).
Aja vi hörs väll senare när jag kommer hem-
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0