lyckad kväll igår!

Godmorgon allesammans!

Förlåt för dålig uppdatering igår,men va ju pappas 50 års fest så
jag hann helt enkelt inte:P.Linnea kom iallafall runt ett tiden och då
fixade vi oss sen vid fyra började alla komma.Hade det faktist
jätte trevligt hela kvällen!Tyvär så kan jag inte riktigt hitta
min kamerasladd,hade tänkt att lägga in bilder
på håret och outfiten från igår.Men får leta upp den:).

Idag ska jag iallafall vara med julia!Har inte träffat pluttan på år och dar
så ska bli jätte roligt att träffa henne!Sitter fortfarande i morgonrock så blir
att hoppa in i dushen snart;).Aja vi hörs senare,med hopp om
att jag hittat min KAMERASLADD!!!!!!!!!.Hahah,puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0