måndag då..

Godmorgon alla underbara bloggläsare!

Jaha...Då va det måndag då.Tråkigt,skola och allt:(.Men närmare till sommarlovet;).
Har precis dushat och fixat mig lite snabbt!Ska snart dra iväg till skolan då vi börjar
med att ha slöjd.Jag har träslöjd och har verkligen ingen aning om vad jag ska göra
för något!Panik.Hahah nej då men jag kommer nog på något:).

Idag måste jag iallafall börja med att plugga på det ''lilla''spanskaprovet på tordsag.
Är minst 100 saker att kunna.Åhh pallar inte!Vill ha lov,nu!Sitter iallafal i vardagsrummet
just nu och kollar ut mot det dåliga vädret.Menmen nu ska jag ta min cykel och cykla
iväg.Hade hoppats på skjuts men icke sa nicke.Puss!

outfit;

tröja med puff-puff armar(ny)!-lindex
linne(under)-h&m
skärp(också ny)-h&m
jeans-h&m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0