måndag..

Godmorgon alla söta bloggläsare!
Sovit gott?Det har verkligen jag!Somnade vid tio igår av att jag låg
och kollade på james bond;).

Idag är det iallafall måndag och skola!Suck.....Pallar inte med den här skiten
längre,och jag vet det va nyss lov men skolan tar kål på mig!Aja strunt samma
efter skolan har jag inte så mycket planer,blir nog att plugga och göra en
läxa så är det klart.Sen klockan halv sex ska jag på ett sånt här
kvartsamtal eller vad det nu heter.Aja skit samma,får väll hoppas
att det går bra:D.Haha,menmen nu ska jag börja fixa mig
sitter med blött hår och morgonrock:P.Aja bi hörs när jag
kommer hem eller något.Puss!

hittade ju inte mon kamerasladd så fick ta bild från min mobil;).
Aja så här ser iallafall håret ut!Vet inte om ni ser,men det får duga:).


Kommentarer
Postat av: Natta

NIIIIICE:D<3

2010-04-19 @ 07:34:12
URL: http://justnattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0