nyss badat!

Godkväll alla söta bloggläsare!

Har precis badat nu och fan va skönt det va!Hade annsiktsmask
som luktade vanilj och det va sån mask som blir varm ni vet?
Gud så skönt det va!Sen så hade jag ett skum som jag blev helt
röd på benen av och kliade som F-A-N.Inte skönt!
Menmen ligger i min säng just nu med
myskläder och en stor fet bulle i håret!

Imorrn blir det doktorn för mig på morgonen.Ska ta blodprov.
Suuuck!Och det värsta är ju att jag inte får äta någon frukost
innan heller,men gör inget.Äter ju ändå inte så mycket till frukost.
Aja vi hörs imorrn.puss på er alla söta bloggläsare:)!

onödig bild,kanske?Menmen me right now!Osminkad och ful...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0