påsklov!wihoooo

Godkväll alla söta bloggläsare!

Förlåt för ''bad''uppdatering idag men har verkligen inte hunnit!
Är ju första april idag och har ju blivit lurad några gånger,först
av min mentor att vi skulle ha ett stort läxförhör om so
som vi snackade om igår,haha jag va typ den enda som gick
på det så började skriva lite och sånt:P.Aja strunt samma!
Efter skolan drog jag hem till alice ett tag och vi
satt väll typ vid datorn och snackade ''girlstalkt'';).
HAHA.Drog hem sen runt sex tiden och då käkade jag,
kebab.MUMS!Efter det drog jag hem till linnea ett litet tag.Drog ut
och försökte få tag på någon att ringa och luras lite med;).
Och vi lyckades!

Men nu är jag iallafall hemma och är sjuuuuuuuuuuukt trött!Men ska inte sova än
nono....Är ju lov vafan!Ska bli så jävla skönt att sova ut imorrn!Och att ha mycket
tid på sig att fixa sig och sånt.I LOVE IT!:) Menmen vi hörs nog senare.
PUSS PÅ ER ALLA SÖTA BLOGGLÄSARE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0