sista inlägget för idag,godnatt!

Godkväll alla söta bloggläsare!

Hur mår ni då?Själv mår jag toppen!Vet inte varför men är på toppen humör:D.
Linus&linnea drog iallafall för typ en halvtimme sen,trååååkigt:(.
Sitter iallafall och kollar på ''djävulen bär prada''.Den är nog snart
slut och då ska jag gå och tvätta bort sminket och försöka sova.
Fast är verkligen jätte pigg!

Imorrn blir det först att träffa julia iallfall.Måste hämta en spanska
läxa vi typ haft under lovet eller något?Har inte pluggat ett skit
och vet inte ens när läxförhöret är eller något.Gaaah blir
galen på spanskaläraren vi har som aldrig kan
göra något rätt.Men skit samma,orkar inte bry mig
så mycket heller just nu,kan ju fan inte ha läxa
över lovet,såååå onödigt ju!:O.Jag menar,vem pluggar
ens på lovet?Inte jag iallafall!Men skit samma.
Nu ska jag snart sova,vi hörs imorrn.
PUSS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du skulle ju inte träffa julia sa du ju igår?:S<3

2010-04-11 @ 11:31:36
Postat av: becca

vem?Jag skulle iallafall bara hämta min spanskabok för att jag ska kunna plugga?

2010-04-11 @ 14:15:25
URL: http://bcuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0