snö&slask!

Hello  alla söta bloggläsare!

Snö,slask och ännu mera snö!Varför måste det seriöst snöa:O?.
Aja hursomhellst så har väll skolan vart helt okej idag!Var på någon
utställning så slapp halva bilden:P.På bilden så håller vi iallafall på med sånna här
masker ni vet med gips?Ush!Gjorde det idag och va ju tvungen att ha någon jävligt
äcklig kräm i annsiktet ush!Så det första jag gjorde när jag kom hem va att
dusha!Eller nästan,tränade först:P.

Sitter nu iallafall i soffan m myskläder på mig och har datan i knäet.
Myyysigt!Ska göra en läxa nu som ska va färdig imorrn och jag har väldigt
lite kvar av den så hinner nog göra den senare;).Menmen vi hörs
senare.Puss!


Kommentarer
Postat av: hanna

kanske :D<3

2010-04-21 @ 18:50:10
URL: http://hnaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0