godmorgon!

Godmorgon cuteisar!

Sovit gott?Det har verkligen jag!Fast somnade gaanska sent faktist...
Satt och kollade på alla ''livet enligt rosa''avsnitten på youtube.I am a geek!
Hahaha,men bara för att jag satt typ och letade efter en bra film hela kvällen
så vart det bara så att jag satte på livet enligt rosa:D.Somnade iallafall runt
halv två-två tiden.

Imorrse vaknade jag vid tio tiden och kunde verkligen inte somna om!
Ajuste sötnosar,idag så kommer uppdateringen vara dålig,likaså imorrn.
Kan inte berätta vad jag ska göra.Gör det imorrn istället;).Haha erkänn att
ni är lite nyfikna;)?Menmen har precis dushat iallafall och satt på mig
myyyskläder!Blr nog först ner till centrum idag,ska köpa en ny bh i think!
Sen så ska jag försöka hinna träffa julia:).Menmen vi hörs senare eller på
söndag;).PUSS!

Jag just nu tyyp....Osminkad och myskläder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0