vart ingen sovmorgon för mig:/

Hejsan alla underbara bloggläsare!

Ska snart dra iväg till skolan så får bli ett snabbt inlägg.Skulle egentligen ha
lite sovmorgon idag(för ska till doktorn)men eftersom att mamma ändrade åt mig
på sjukhuset från 10 till 11 så blir det att jag går till skolan innan!Har utedag
heeela dagen,men tur som F-A-N att man ska iväg ett litet tag.Fast att gå
till doktorn är ju egentligen inte roligt.Ska ju ta massor med blodprov och sånt:O.
Aja det kommer nog gå bra:).Efter skolan ska jag till centrum och shoppa!
Haha nej men ska köpa lite nödvändiga och onödvändiga saker jag
måste ha!Är sugen på att shoppa:D.Ska iallafall kolla
om jag hittar någon snygg t-shirt.
Eller något.

Menmen vi hörs iallafall senare.Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0