Glass&pommes i hamnen

Hej!

Kom hem för en liten stund sen och har vart med linnea,dennis och samuel hela dagen typ. Var hemma hos samuel ett tag sen drog vi runt i nynäs och hamnade i hamnen då vi käkade pommes. Sen drog vi till hoppitossan (någon leksaks båt som SMÅ barn leker på) och där skulle såklart dennis,samuel och linnea leka på. Haha. Medans dom gjorde det köpte jag glass. Och lite pinsamt för har ju precis bytt kort men så skulle jag prova det gammla kortet och så fanns det ju inga pengar på det eftersom att dom åkt över till andra kortet. Så lite pinsamt men jag tog mitt nya kort tillslut. Kom nyss in iaf. Var tvungen att komma hem tidigare för ska ju packa och så och jag har inte ens börjat. Shiiit! Vad ska jag ha med mig lixom? Ska vara borta en vecka och lite kläder räcker det inte. Tur för mig att jag har egen väska. Men kanske bäst att börja packa nu. Vi hörs senare. P u s s !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0