åhh längtar!

Hello alla söta bloggläsare!
Whats up dude?Haha,själv gör jag inte så mycket,kollar runt på grällstas hemsida.Det är alltså ett ridläger som ligger ganska så nära sala om jag inte har fel,det är nämligen så att jag och min kompis nathalie ska förmodligen åka dit i sommar på ridläger och vara där i åtta dagar.Fan vad glad jag är,har inte bokat än men ska nog göra det på söndag.Det är både ett hoppläger och dressyrläger så lite av allt.Kommer ju bada med hästarna och allt.Så mysigt,har redan hittat en häst som jag är otroligt sugen på att rida.Så hoppas verkligen på att det blir av.Menmen så ikväll har jag inte gjort så mycket.Ätit godis,ätit chips.Ajuste jag har fixat picasa 3 på min dator och då kollade jag runt lite och lärde mig lite och designer och sånt och jag gjorde faktist en.Rätt så snygg faktist,ser nästan ut som om jag gjort den på photoshop.Men kommer inte ha den än eftersom att jag älskar min design jag har nu och vill ju inte ändra allt för ofta.Men är jätte glad för nu kommer jag kunna göra egna designer och allt som ser helt okej ut.Hihi,nej men är jätte orolig för att det kommer bli storm eller något imorrn och så kommer vi inte kunna åka skidor.Asså det får verkligen inte hända.Är hur sugen som hellst på att åka skidor just imorrn.Åhh suck asså om det inte blir av,men nu ska jag försöka vara social mot dom andra.Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0