åhh suck till skolan

Godmorgon sötnosar!
Sovit gott?Det har jag!Somnade jätte tidigt igår redan vid tio,var ganska så trött också.Låg och kollade på wallander ett tag också,gud så bra dom är!Hehe menmen nu har jag iallafall nyss fixat mig och sånt.Fick panik min fondation är slut!Skulle ju köpa  ny igår men hann aldrig så fick ta en annan jag blir i orange av,men ska köpa ny idag.Som tur är.Och fan vad trött jag är,kommer somna under lektionen fast det lär ju bli lite svårt eftersom att vi har träslöjd.och träslöjdsläraren blir ju galen om man bara råkar gäspa.Okej där kanske jag överdrev lite men ni fattar nog.Efter skolan idag ska jag iallafall träffa bästa julia.Men vi hörs senare.För nu ska jag snart dra iväg till skolan...åhh suck:(

dagens outfit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0