aj träningsvärk:(((

Godmorgon alla söta bloggläsare!
Sovit gott?Det har jag,somnade runt halv elva-elva och har sovit som en stock.Vaknade för kanske någon timme sen och har precis dushat och sånt.Och aj vilken träningsvärk jag har överallt...åhh:( aja idag har jag inga planer,bara mysa och ta det lugnt.Ska ju boka till grällsta idag och jag är superglad,kan inte sluta tänka på det.Har kollat hästarna också tusen gånger känns det som.Men nog snackat om det!Mina päron är på någon mässa nu.Skulle egentligen följa med men orkade inte gå upp redan vid halv sju så stannade hemma.Ska försöka lära mig lite med picasa också så jag kan fixa egna snygga designers,kommer nog fixa en idag med vet inte om jag lägger in den.Får se helt enkelt...

Men har inte så mycket mer att säga,ska fixa mig lite och sånt nu.Hörs senare Pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Natta

oooh fyfan vad jag läääängtar :D<33

2010-02-21 @ 12:52:10
URL: http://onlynattaa.blogg.se/
Postat av: Natta

hihi inte jag heller :D<3

2010-02-21 @ 14:57:48
URL: http://onlynattaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0