äntligen helg!

Hejsan alla söta bloggläsare!
Nu är jag äntligen hemma från skolan,men skolsagen idag har vart jätte bra!
Inga problem eller bråk.Så skoldagen har vart helt okej.
Och nu är det äntligen helg!Wiho,ska iallafall bli riktigt skönt.
Behöver sova ut just nu.Juste ska inte till stallet klockan ett,lollo skulle inte dit
så det får bli att jag drar dit halv tre istället.
Lite bättre kanske för orkar inte vara i stallet
så länge.Kommer ju vara
dööööööökallt!Ush nej nu vill jag att det ska bli sommar,
är trött på snön,allt man kan se snart är bara snö känns det som.Och
det sämsta är ju att man bara för is/snöbollar på sig hela tiden!
Ush nej,har ju beställt sommarkläder nu
så ser verkligen fram till sommaren då jag kan
ha min nya bikini och mina söta rosa shorts!
Naaaw gulligt.

Sitter iallafall just nu i soffan med brorsan och kollar på
jönssonligan,hatar verkligen dom filmerna!
Eller iallafall när dom vuxna,så tråkiga ju.Sen så äre inget
annat bra på tv så det får väll duga.Vad tycker ni om v-inlägget då?
Godkännt?Om jag får säga det själv
var det väll helt okej.Kommer självklart göra om det!
Var lite kul faktist.Hihi,
Men nu ska jag faktist äta något,hörs senare.
Puss!


Kommentarer
Postat av: Natta

din blogg blev jätte fin :D:D

2010-02-05 @ 17:19:53
URL: http://justnattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0