fan plugga kan ta sig

Hejhej bloggen!
Vad gör ni då?Själv så gör jag inte så mycket,har precis dushat vilket var jätte skönt.Har haft i hårinpackning så nu är mitt hår leent,det behövdes verkligen,sitter också och försöker att plugga,fan plugga kan ta sig.Menmen
idag har jag inte gjort så mycket.Har ju pluggat och så typ lite engelska och so.Faan också att man var tvungen att göra omprov.Menmen,får väll hoppas att det går bra på omprovet iallafall.Just nu sitter jag iallafall i soffan och kollar på tv.

Vad händer imorrn då?Själv så händer väll inget specielt.Blir väll att plugga igen...tråkigt men sant.Måste göra det så mycket pågång just nu.Ajuste hörrni på lördag ska jag åka skidor.Kommer bli jätte roligt ju vafan!Älskar att åka skidor,ska upp till romme och åka med ett rejääält gäng.Haha men kul kommer det bli.Tänk mig i skidbacken.Hahah fast rammlar väll typ för det mesta.Men nu känner jag verkligen för en glass,haha puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0