fan va rolig kväll man haft!

Hejsan bloggen!
Gud jag har haft en helt fantastisk kväll med bästa gänget fan.Haha började med att jag&linnea drog
till konsum och köpte godis för typ 150 kr,haha och ändå råkade vi glömma gräddfilen
till dippen...Aja strunt samma när vi drog hem till hampus
trodde han&samuel att vi typ var asfulla och trodde att vi nästan skulle vända upp&ner på
lägenheten.Ehm..som tur så blev det inte så haha.Kollade iallafall lite på melodifestivalen
och efter ett litet tag kom theo och då började vi leka lekar.Nej jag skoja bara.
Men lekte typ någon jävla låtlek linnea kom på...
Men kul hade vi.Har skrattat så mycket att jag kommer leva ett välldans lång liv,vad är det man säger?
''Ett gott skratt förlänger livet''

Menmen kom nyss hem och på hemvägen stod det 2 älgar mitt på vägen en stor&
en liten.Scaary,är jätte rädd för älgar..A nu iallafall.
Menmen ligger i min säng just nu och ska snart sätta på tvn.Imorrn vet jag inte vad som händer.
Får väll se helt enkelt.Orkar inte hålla på
och stressa och sånt så ska väll sova ut lite....Skönt har varit något väldigt trött
hela dagen idag.Jobbigt...Menmen får bli sista inlägget för idag
puss&godnatt! sweet dreams babes


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! tänkte fråga för jag vill ha tips på några bloggar , ngra vanliga inte såna här kända vilka bloggar brukar du läsa ?

puss

2010-02-28 @ 00:57:39
Postat av: luhh

älgarna hade stått hos hanna innan XP

hon lässsssssseer min (A) skoja ! Min nya är sämst för allt är upp och ner vänt typ-.-

2010-02-28 @ 12:23:41
URL: http://linneaalundstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0