fan

livet suger just nu,skulle dragit hem till linnea för att kolla på melodifestivalen vilket skulle vara jätte mysigt men får inte för mamma för det är tydligen för sent.Har skrikit,gråtit gjort allt för att få dra över till linnea men inget funkar så får sitta hemma som en jävla tre åring och kolla på melodifestivalen med mina föräldrar.Fan heller att jag ska göra in my **.Skulle kunna skrika just nu,jag är fan tonåring kan ta hand om mig själv och får inte dra ut en jävla kväll för man ha sånna föräldrar som vill veta vad man gör hela tiden har inget jävla privatliv ska hela tiden vara med dom(okej det var lite överdrivet),men ni fattar.Ska alltid sitta hemma och inte gå ut och ha roligt.Mitt liv suger.jävla skit liv!....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0