fikat hos morbror....kul

Hejsan alla söta bloggläsare!
Vad gör ni då?Själv gör jag inte så mycket,kom hem för en timme sen.Var hos morbror och fikade lite i sorunda.Trevligt,eller nej faktist inte.Ville typ bara hem.Hahahaha.Är somsagt hemma nu och sitter och kollar på en film med päronen.Ajuste fick ju ett liiitet paket senare och kan ni gissa vad det var i?Haha lotter och sånt,vann tyvär inget,men brorsan vann 100 kr vart lite avis.Haha snåle fan ville heller inte dela med sig:(åhh nejdå.Men vad mer ska jag göra idag?Inget.Sa ju att jag skulle göra ett v-inlägg idag men det skippar jag.Förlåt!Men orkar inte och kameran är urladdad och orkar inte ladda den nu.Så får bli ett imorrn.Men ska fortsätta se på filmen nu.Hörs nog senare,pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0