första dagen på lovet,typ

Godmorgon alla söta bloggläsare!
Sovit gott?Kan väll inte påstå att jag sovit som en stock precis,somnade runt halv ett och vaknade halv åtta
av att mamma&pappa storstädade hela övervåningen,åhh fan va jobbigt det är att
vakna av damsugaren..Vart lite irreterad!Hahahah

Men idag är det lördag! Och vad händer då mina söta bloggläsare?
Själv ska jag möta mickis nedanför mig kvart i tolv och då ska vi gå till centrum
och möta julia där.Blir väll att kolla runt i affärer. Men har verkligen inte mycket pengar..
Vet inte vad mer vi kommer hitta på,blir väll att gå runt
i centrum och så. Sen lite senare ska jag hinna städa mitt rum också.Åhhh suck!
Städa är fan bland det värsta jag vet och tråkigaste.
Men allt blir så mycket roligare med lite musik på!
Menmen sitter just nu i handuk och har precis dushat,ska plocka fram lite kläder
till idag också och sen börja fixa mig lite!Men vi hörs senare.
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0