godmorgon

Godmorgon bloggen!
Vaknade för någon stund sen och det var så skönt att få sova ut lite.Ligger fortfarande i sängen och kollar lite på tv.Har nog inga planer för idag.Får helt enkelt se.Har heller ingen lust att stressa och hålla på och sånt.Ska snart dusha ochså,känner mig så ofräsh för glömde ta bort sminket igår.Oups,menmen..Ska snart käka frukost också.Ajuste skulle ju åka till stockholm imorrn istället men gör det på tisdag vet nt varför men bara jag får shopppa så,men det är bara ett problem....Jag har inga pengar!Eller typ 200 kr men det kommer man ju inte direkt långt med,aja det får pappa fixa.Haha nej jag skojade bara.Men ska typ dusha nu och äta frukost.Hörs senare.Puss!


Kommentarer
Postat av: luhh

Sv; Ja vem läser inte den liksom ?;D

2010-02-28 @ 13:16:51
URL: http://linneaalundstedt.blogg.se/
Postat av: luhh

Sv; jomen precis !:)

2010-02-28 @ 14:36:36
URL: http://linneaalundstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0