haha patetiska ungar

Hejsan alla söta bloggläsare!
Hur har eran skoldag vart idag då?Min har vart helt okej.Fick tillbaka ett läxförhör från spanskan 6/14 fan inte bra.Som minst fick man ha 7 rätt.Hehe,men tur att det bara var ett läxförhör och inget prov.Efter skolan träffade jag julia på skolan,gick runt med henne lite och påvägen hem så gick vi sällskap med adam då två 5or kom fram och kaxade,come on!Dom går fortfarande i mellanstadiet hur jävla patetiskt är det inte att skrika jävla fitthora och allt?Omg,som små dagisbarn ju.Så patetiskt.Men man kunde ju inte göra något annat än att bara äga ut dom totalt så att dom vart skit rädda,haha det bästa var ju när ena sa:åhh fula sak eller vad det var och julia bara åhh jag har vart modell för det,det,det och det och jag ba:och vad har du själv gjort då du som har så bra självförtroende?Hon ba:Ehm jo jag har,ehh jo jag har och sen snackade hon om något annat.Hahahahaha,aja drog till centrum först då jag köpte en foundation och ett kontantkort äntligen kan man smsa!Har vart helt lost utan mobilen,har ju inte kunnar ringa,smsa,ta emot samtal eller något skit men nu är allt som vanligt!Bara att smsa babes,efter det drog vi hem till julia och snackade lite och sånt.Jätte mysigt like always!Vid kvart i kom brorsan och hämtade mig så nu har jag precis kommit hem.Ska snart äta och sen måste jag plugga!Tråkigt men måste verkligen det,så kanske inte blir så mycket bloggning ikväll men något inlägg till blire allt;)Aja nu ska jag käka hörs senare.puss på er bitches

Kommentarer
Postat av: ölronny

fyyyyfaaan vilket intressant inlägg! jag dör dom går liksom i femman daaah! liksom värsta dagisbarnen eller vadå liksom?! åååh man blir så sur på sånna där små skitungar liksom va håller dom på me?:S Skönt att du har köpt en ny foundation också verkligen charmant! och nytt kontantkort på mobilen schönt verkligen top notch! nu kan vi snacka heeela dagarna igen jippi! keep on blogging fan vilken intressant blogg jag ba döööör typ liksom?! Hälsningar ÖL RONNY, BOSSE BIRA OCH BÄRS BENGAN HARE GÖTT

2010-02-08 @ 20:15:54
Postat av: becca

haha äre albin och gänget eller?;)

2010-02-08 @ 20:17:54
URL: http://bcuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0