haha skitungar

Hejhej bloggen!
Nu är jag hemma.Matchen idag gick inge vidare bra..mycket bråk sen så förlorade nynäs med 3-1.Och sen när det bara var 10 minuter kvar bråkade alla och alla från läktarn bara;cp domare och allt.Haha men det bästa var ju när det kom fram 2 killar i 7 årsåldern till mig,linnea,alva,madde&vera?,aja och då kastade dom burkar på linnea&madde och linnea och ena ungen hade värsta fighten och allt.Och killarna i sju årsåldern sa massa äckliga ord.Sorry men vill inte ta upp det i bloggen men ni kan ju gissa vad dom sa;)Men nu är jag iallafall hemma och har vart och köpt lite gooodis.Hihih,söndagsgodis you know;)Och hörrni så jävlans skönt nu för nu går man bara en vecka till sen är det sportlov!Ska ni göra något specielt då?Själv har jag inga planer,eller pappa har lovat mig en shoppingdag i stockholm så det är var man kommer göra första dagen på lovet.Niice.Sen är det heller inte långt kvar till min födelsedag,eller det är väll runt 3 veckor kvar?Hahah men det kommer nog gå fort.Aja ska dusha nu hörs senare.PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0