helg planer!

Lördag:Hemma,måste plugga!
söndag:Haninge med päronen!
Ja som ni ser så blir det en lugn helg.Har egentligen inget specielt att planera,bara att jag ska vill shoppa galet på söndag!Är sugen på mycket nytt i garderoben,fast än att jag redan har beställt hem lite nya saker måste jag ha mer.Jag får aldrig nog utav kläder!Haha,sitter just nu och kollar på det här nya programmet solsidan.Tycker det värkar lite sådar.Såg det förra veckan och jag trodde faktist att det skulle vara mycket roligare.Har också precis kollat på let's dance,eller kollat och kollat har väll för det mesta halvsovit.Är riktigt trött men än blir det inte att sova.Kanske hinner med ett till v-inlägg imorrn?Kanske det kanske,var rätt så roligt faktist.Men nu ska jag snart stänga av datorn så får bli sista inlägget ikväll.Hörs imorrn.puss&godnatt sweet dreams bitches!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0