hemma!

Hejsan bloggen!
Nu har jag äntligen tid för datorn,drog somsagt in till skärholmen och gick runt och kollade i lite affärer och letade efter ett ställe att käka på,skulle först äta på donken,men var fullt med folk där sen gick vi runt och gick till matavdelningen men hittade inge gott stället så då gick vi tillbaka och käkade på donken ändå;)köpte bara en halsduk,en riktigt snygg en!Precis sån jag ville ha.Och som jag typ letat efter i år känns det som.Haha(bild kommer här nere).Men efter det drog vi hem till linnea och gick först ut en sväng och jag som hade vanliga skor på mig frös ju som fan om fötterna,för hade fått massor med snö i skorna.Åhh!Hehe,efter vi vart ute en stund drog vi in igen och fikade och haha gjorde en sak....Nu har jag precis kommit hem och ska snart ta ett bad och plugga medans.Ganska bra idè fick insperation av linnea när hon snackade om något sånt.Aja nu ska jag äta vet inte om vi hörs senare.Aja hörs när vi hörs Puss!

Kommentarer
Postat av: Natta

hej becca! jätte fin halsduk vart har du köpt den? :)

2010-02-07 @ 18:33:44
URL: http://justnattis.blogg.se/
Postat av: Natta

vill ha en sån hehe :)

2010-02-07 @ 19:32:38
URL: http://justnattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0