hemma

Hejsan alla söta bloggläsare!
Hann ju inte blogga mera igår,men det gick ganska så bra att rida igår.Fick robbie,hehe igen.Men det enda som inte gick bra var väll att jag glömde bort banan hela tiden*pinsamt*..Men annars gick det bra.Fick ju favorithästen.Hahah.Menmen hade jätte roligt hos julia igår,somnade vid halv ett båda var jätte trötta.Och idag vaknade vi lixom runt nio tiden.Hahaha vi är stööörda,nej men fett tidigt.Sitter iallafall hemma hos mig i soffan nu med julia och hon ska sova här inatt.Sitter och kollar på hannah montana,favorit ju vafan.Nej menmen hinner inte blogga så mycket mer.Skulle ju kanske komma ett v-inlägg i helgen men vettefan om jag hinner det.Kanske imorgon kväll.Och hörrni vet ni?Haha jag fyller år om en månad idag!Har redan hittat lite paket.Hihih,råkade typ ''tappa'' ett oups,hoppas det inte var något ömtåligt.Aja vi hörs senare.Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0